torsdag 23. desember 2010

God jul! Merry Christmas!

Juletreet er ferdig pyntet og bordet dekket til noen få gjester som kommer innom i kveld. I morgen skal vi bort, men jeg er vant med lag lillejulaften og når jeg ikke kan være med på mitt faste opplegg, må jeg lage mitt eget. Derfor er altså treet pyntet allerede.

Julepynten er veldig tradisjonell og en blanding av alt mellom himmel og jord og kuler og pynt fra mange land. Dersom vi er borte i desember er det alltid koselig å kjøpe med litt julepynt. Så foruten arvede papirkurver og kuler er det kuler fra Polen, Sverige, Skottland og USA som jeg kommer på i farten.

Bordet er også dekket, så da gjenstår det bare å  ønske alle en riktig god jul!


_____________________________
The Christmas tree is done and the table is set for a small get-together of a few friends tonight. The house is ready and soon the peace and quiet will settle.

Wishing everybody a very Merry Christmas!
Catje

5 kommentarer:

  1. Nydeleg!
    Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Jag önskar dig en riktigt härlig jul tillsammans med familjen din!

    SvarSlett
  3. Sa koselig! Jeg er litt forsinket med julehilsenen, men haper du fortsatt far en fin feiring.

    klem Mette

    SvarSlett
  4. Hej igen!
    Hoppas du fortsatt har det lika kjekt. :)

    Glömde ju att svara på ett spørsmål du ställt - de röda "bärhjärtat" jag har på spegelen är fejk och kommer från Sia. Jag har köpt det i Sverige, men visst kan man väl hitta Sia's produkter även här? Dock vet jag inte riktigt vart...

    Ha det gott!

    SvarSlett