onsdag 1. desember 2010

Adventskalender :)

Jeg har alltid vært glad i jula og en adventskalender er jo noe et hvert møblert hjem trenger, barn eller ikke barn :) Jeg syns det er hyggelig å brodere, og broderte juleting er liksom helt greit å ha hengende, så da var det bare å finne et motiv jeg likte.
Syns denne nissen var ganske søt.
Nå er jeg også så heldig at jeg har en samboer som er med på mine innfall (eller som kanskje syns dette er like morsomt som meg?) slik at vi kjøper 12 gaver hver og åpner pakke annenhver dag. Kjempekoselig start på dagen i desember måned!
Sånn ser den ut 1. desember, breddfull av pakker! Og selv om jeg har forståelse for at det kan være vanskelig å finne kalendergaver til barn så er det ikke spesielt lett å finne gaver til en voksen mann på 45 heller! :)
--------------------------
Even with no children in the house, we have to have an advent calendar. My boyfriend and I buy 12 gifts each and open a present every other day. A very nice start of the day during December. And the self emboidered calender is a nice Christmas decoration. And all though I understand that parents (i.e mothers) are suffering with calendar gifts for their children I can tell you that finding 12 decent, not too expensive gifts for a grown man of 45 is not too easy either! :)

Have a great day!
Catje

3 kommentarer:

  1. Kjempeskjønn kalender! Helt enig i at kalender må man ha uansett:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin ble den! Jeg har gitt beskjed om at neste ar vil JEG OGSA ha kalender! Tenaringen ble litt forskrekket over utbruddet, men han skjonte meg godt nar han fikk tenkt seg om ;-)

    ha en fin dag!
    klem mette

    SvarSlett
  3. Herlig kalender! Kjempemorro med viiksenkalender også;)

    Likte veldig godt adventsstaken din i innlegget under:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett