mandag 18. oktober 2010

Vimpler!

Og da hadde jeg kastet meg på vimpel-bølgen også.... Jeg er så lettlurt. Eller lett medrevet kan man kanskje kalle det? Og det beste var at det var ikke spesielt vanskelig heller, når jeg først fant ut hvordan jeg ville gjøre det. Men litt tidkrevende er det, så jeg syns absolutt ikke prisen som de selges for ute på nettet er dyrt.
Nå har jeg bestilt stoff på Stoff og Stil og skal sy meg julevimpler også. Gleder meg til å pynte til jul i ny leilighet!


-------------------
Loads of people making these pennants or streamers or whatever you might call it. They're very decorative. Now I've tried, and it wasn't too hard either, just quite time consuming. I've ordered fabric online and I will be making a christmas version of these as well. Looking forward to decorating our new appartment for Christmas.

Catje

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du har hevet deg på vimpelbølgen:-) Kjempefine vimpler du har laget! Det blir nok noen julevimpler her i heimen og:-)

    SvarSlett
  2. So far I have resisted getting in on the trend. But a Christmas garland does sound rather nice.

    SvarSlett