tirsdag 15. mars 2011

Unødvendig reklame

H&M Home trenger vel ikke akkurat mer reklame, men jeg var blitt så nysgjerrig etter alle innlegge både her og der at jeg måtte ta meg en tur. Jeg bor tross alt rett i nabolaget. Målet var enkelt, jeg skulle ha noen nye grytekluter, for de vi har er snart brent opp. Det eneste de IKKE har på H&M Home, er grytekluter. Men jeg gikk ikke tomhendt hjem derfra likevel, gitt.
 De har mye fint til kjøkkenet, men altså ikke grytekluter. Men disse posene, for eksempel.
Jeg ble egentlig ikke kjempeimponert, syns kanskje det var litt lite der, men det kan jo være fordi de ikke har alle tingene i butikken, bare bilder av dem og ett eksemplar man kan ta og føle på.
Sengetøyet i vasket lin var utrolig lekkert, men det ble ikke med hjem denne gangen. Til min samboers fortvilelse kom jeg hjem med knall rosa håndklær og badematte. IKKE akkurat hans favoritt-farge, men såpass må han tåle, syns jeg. Alt annet er jo blått og grønt, så jeg har ikke veldig dårlig samvittighet!

____________________
H&M Home has opened a new store in Oslo and allthough they don't need more free publicity, I was too curious not to pop by, since I live right in the neighbourhood. I was looking for some oven mitts (or something) but that was the only thing they didn't have for the kitchen. I did not leave empty-handed of course. The tiny baskets for the kitchen, nice color, but don't really know what to put in them (despite the fact that they say Tea... I already have tea containers). And to my man's huge disappointment, I ended up with towels and a bath mat in bright pink. Not really his favourite colour. But he'll live. All the other towels we have are blue and green so it's about time we added a different colour to the scheme!

Catje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar