torsdag 7. juni 2012

Nye kort til marked

Søndag 10. juni fra kl 12-15 er det marked her jeg bor. På Lille-Jacob, på Fagerborg (ved Majorstua) kan alle som bor her stille med eget bord og ting de har laget eller ting de ønsker å bli kvitt! Vi håper på oppholdsvær om ikke annet.

Jeg har laget noen nye kort for anledningen. Har prøvde meg på litt nye formater. Morsomt med litt forandring :) Må vel innrømme at jeg har hentet masse inspirasjon fra et blad som heter Cards. Jeg passer på å kjøpe dem på salg fra bl.a Bikuben. Og så har jeg fått noen i gave. Utrolig mange flotte kort som det er enkelt å la seg inspirere av.



Så får vi håpe folk dukker opp på Lille-Jacob på søndag. Her er et kart for de som kanskje vil la seg friste! Klikk på det, så blir det litt større!

_________________________
There's a small fair/street market where I live this Sunday and I've made a few new cards for the occasion. Tried out some new formats. It's nice with a little change. We're crossing our fingers for a dry Sunday. Rain and  paper crafts is not a good combination!

Catje

3 kommentarer:

  1. Good luck with the street market! Your new cards are gorgeous, I am sure you will have many happy customers.

    SvarSlett
  2. Flotte kort! Skulle gjerne vaert innom, men det blir 'litt' lang vei... :-)

    Sa fint at du er inne i en god periode (matmessig). Bare sa du vet det - vi spiser ikke kake HVER dag :-))))

    SvarSlett
  3. Så många fina kort du lagt. Och kjekt med marked. En sån skulle jag också vilka vara med på. Har en hel massa ting... ;-)

    Ha det fint!

    SvarSlett