tirsdag 12. juni 2012

Marked!

Et dårlig mobilbilde fra markedet!

Skulle noen ønske å kjøpe kassene på bildet, er det bare å ta kontakt :) 250 kr per stk, både for de ubehandlede og for den grønnmalte! Den til venstre står det Mesna margarinfabrikk Lillehammer på. Den andre står det Lilleborg Krystall Grønnsåpe. Bilde av et dameansikt på kortsiden. Kan jo sende, men mest praktisk om de hentes hos meg i Oslo.


"Pianokrakken" er også til salgs. 350 kr. Kan sende flere bilder og mål om noen er interessert
Oppslagstavlene/korktavlene ligger ute på Epla.

Salget gikk ikke veldig bra, men fikk da inn noen få hundrelapper. Dessverre selger ikke kortene mine så bra, men jeg ser at jeg må være litt mer aktiv og få folk til å bla gjennom bunken. Da hender det seg at de kjøper. Jeg må lage flere tags og også lage konfirmasjons- og bryllupskort. Da har jeg prosjekter utover høsten! Flere likte vimplene mine, men hadde ikke penger. Og spurte om de var til salgs noe annet sted. Og typisk meg, selv om jeg har laget meg visittkort, så hadde jeg glemt å ta dem med! Utrolig urutinert selger!! :)
____________________________________
The fair went ok. Sold a few bits and pieces. I'm not getting rich, but it was fun. I do have to "push" my cards on people, though, they tend to ignore them, despite the big poster I have hanging up front! But several people liked my pennants, and somebody asked for a wedding card. So I'll get around to that for the next fairs this fall/christmas.

Catje

2 kommentarer:

  1. Ja, sånne marked er reine bingoen, men kjekt du solgte noe da. Så ut som du hadde masse fint!
    Skulle ønske jeg bodde nærmere. Kunne tenkt meg både kasser og pianokrakk:-)

    SvarSlett
  2. Hmmm... kanskje du kunne satt opp noen av kortene dine pa en slags oppslagstavle sa ble det lettere for folk a se dem? Det er vel noe med at halve jobben er gjort om oynene 'faller pa dem'?

    Ovelse gjor mester, neste gang har du med kortene! :-)

    SvarSlett