onsdag 18. januar 2012

Ferdig!

Det har gått racer-fort, må jeg bare si! Men så har jeg ikke gjort så veldig mye annet enn å strikke de siste dagene heller! Og av en eller annen grunn vil ikke bildet legge seg riktig veg. Og jeg har ikke tåmodighet til å drive å på med dette i timesvis! Men ferdig er den i alle fall!

Den ble jo kjempediger, selvsagt. Alt for stor! Jeg stikker visst løst.... Så den er sydd inn i sidene og klippet vekk ca 10 cm på hver side :) Så nå har jeg lært det! At jeg skal sjekke litt underveis og strikke prøvelapp og kanskje ikke strikke veldig løst for at ikke mønsteret skal bli stramt osv. Merker stor progresjon fra genser nummer 1 allerede! Og jeg er allerede i gang med ei lue, så ivrig strikker har jeg blitt!

Og her er forresten de ferdige putene på plass i stolene! I gamle dager var stolene oransje og putene var naturfarget/ubleket lerret. De var blitt ganske gufne med årene! Nå er stolene lakkert, armlenene har blitt svarte og putene altså grå, med svarte knapper i! Vi antar eierne er fornøyde! :)

__________________
Finished! It has gone extremely fast if I can say so myself. But I haven't done much besides knitting these last couple of weeks either! But I'm very happy and proud of myself. I have already started to knit a hat, and then I'll start on a sweater for my man! I'm a knitting maniac at the moment :)
And here are the pillows/cushions whatever for the chairs. My man did a good job, I think! :)

Catje

1 kommentar:

  1. Å, den ble rålekker!! Kjempefine farger og mønster! Så flink du har vært:-)
    Og stolene var utrolig kule!!

    SvarSlett