mandag 12. desember 2011

Vinnerlykke igjen!

Jeg har aldri vunnet mye, men nå renner det inn, her!
Allerede 1. desember vant jeg i Klikk.no/Bonytts adventskalender.
I helga hentet jeg pakka på postkontoret!

En flott juletrefot! Vi måtte kjøpe ny i fjor og den ble vel grønn plast av mangel på noe bedre, så denne i metall kommer til å ta seg veldig godt ut på min selvbroderte juletreduk! Bildet er lånt fra borninsweden.se siden det er dårlig med fotolys hjemme.

___________________________-
I've been blessed with winner's luck all of a sudden. I'm participating in an advent calendar and this is what I won. It's a Christmas tree holder, if you were wondering! Picture borrowed from borninsweden.se. But this is exactly what it looks like, picked it up at the post office on Saturday!

Catje

2 kommentarer:

  1. Heldige deg! Alltid morsom a vinne noe. Saerlig nar det er noe nytting som kommer til a bli brukt.

    Artig at du ogsa holdt pa med sylter igar. Enig i at det er best i lefse, men man ma ikke vaere radlos, vettu ;-)Enig i at hjemmelaget er bare 100 ganger bedre enn kjopt. Blir aldri mangel pa det til jul her na som jeg vet hvordan jeg skal lage det.

    Kos deg i adventstiden. Ser du som du gjorde det i pa turen i Sverige.

    SvarSlett
  2. Lekker! Jeg fant fram vår igår. Den grønne klumpete, vet du. Sukk... :)

    SvarSlett