onsdag 28. desember 2011

Julegave

En annen av tingene jeg fullførte i år, men som jeg ikke kunne "avsløre" før nå over jul, var denne adventskalenderen som jeg broderte til ett av mine fadderbarn. Den ble kjøpt inn for ca 10 år siden og var så vidt påbegynt, men manglet mulig mottaker, så da var det ikke så lett å ta fatt. Men så fort jeg kom igang og hadde en mottaker i sikte, gikk det radig! Og heldigvis ble den godt mottatt også!



___________________________
I finished more this 2011 than mentioned before. This advent calendar was bought for about 10 years ago, but due to lack of possible recipients, it was not finished until I was asked to be one of the godmothers of my cousins baby. With a recipient in mind, the work was much more fun. And luckily it was much appreciated as well :)

3 kommentarer:

  1. Heldige mottakeren! Den var kjempeflott! Jeg broderte en til tenåringen min for maaange år siden og den er blitt veldig kjær.

    SvarSlett
  2. Så fin! Skjønner godt at den ble godt mottatt;)

    Svigermor har brodert kalender til minste-S'en her i huset, og den er fremme vært år. Koseig med noe hjemmelaget;)

    kos deg i siste rest av romjulen;)
    KLEM

    SvarSlett
  3. JA, den ble veldig godt mottatt! Det var rett og slett rørende å åpne presangen - tusen, tusen takk :) Den skal bli godt brukt skal du vite (jeg kommer fra et hjem hvor pakkekalender er et must ;))

    SvarSlett