tirsdag 5. april 2011

Bokstaver og ord

Er vel litt sent ute for lista som ble lagt ut et eller annet sted, men blir jo påvirket av alle mulige trender jeg også. Fant disse søte ordene i Sør-Afrika og likte både stilen og tanken :)
Hverdagslykke. Ramma er også fra Sør-Afrika, mens bildet er tatt i Italia.
Eat står det selvsagt i det pittelille kjøkkenvinduet vårt. Vindu fra den gang det var spisskammers.
--------------------
Words and letters are very hot in the interior world at the moment, apparantly. (Must be, otherwise I would never have thought of it. Not exactly the trend setter!) These wonderful words were bought in South-Africa. Bliss in the guest bedroom/office/hobby room/workshop and eat in the kitchen of course!

Catje

4 kommentarer:

  1. Foler meg litt pavirket jeg ogsa, og har SETT pa bokstaver, men har enda ikke kjopt noen ;-) Varer nok ikke sa lenge, tenker jeg. Artig a kjope med seg slikt som blir en litt annerledes suvernir.

    ha en fin fin dag
    klem Mette

    SvarSlett
  2. Dei var kjempefine! Synd dei er kjøpt så langt langt borte, finn ikkje slike på coopen :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så stilige de var! Neppe noen som har maken til de:-)
    Jeg har faktisk ingen bokstaver i interiøret - ennå...

    SvarSlett
  4. Disse bokstavene var tøffe, har aldri sett slike før. Og rammen var superfin. ♥ Man blir jo litt påvirket av alt vi ser rundt omkring, tror vi alle blir det. ;)

    Ha en strålende dag videre ! ♥

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vårklem fra Anette Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

    SvarSlett