torsdag 13. januar 2011

Sink på kaminhylla

Da er den fine julegirlanderen ryddet bort, dvs støvsuget bort, og noe annet må få plass på kaminhylla.
Da vi var i USA i sommer, fant samboeren min et par vegglysestaker som han mente jeg ville like. Og det hadde han jo rett i. Jeg fant også en siphon-flaske med sink-tut. Og til jul fikk jeg et sink-hus. Så da blir det sink(farget) på kaminen. Og med miniatyr-fredsliljene som mirakuløst har overlevd jula, blir det litt grønt og vårlig der også.

_____________
Some zink stuff bought in the US this summer and the nice lantern house which I got for Christmas create a nice display on the mantlepiece.
Catje

6 kommentarer:

  1. Very nice display, I especially like the green bottle, what a fab colour.

    SvarSlett
  2. Kjempefint pyntet og de armbåndene under er virkelig flotte!!
    Jeg kommer til å blogge mYE om kjøkkenet etterhvert ja!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Nydelige ting. Likte godt lysestakene :-)

    klem mette

    SvarSlett
  4. Flott erstatning for jula det!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så fint! Vegglysestakerne är bra så söta.

    Hoppas du får en riktigt fin måndag!

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte lysestaker! Og den sifonen var bare rålekker!
    Ha en fin ny uke;)

    SvarSlett