mandag 27. september 2010

Korktavler

Etter inspirasjon fra flere her ute og fra interiørbutikker også, har jeg vært på jakt etter rammer jeg kunne fikse litt på. Og nå er tre stykker lagt ut for salg i min epla-butikk!

Denne rammen er så godt som ubehandlet, den har fått litt beis og blitt litt pusset på, ellers ingen ting. Korktavla er kledd med stoff og pyntet med bånd og nagler.


Denne ramma har bare fått litt maling og hønsenetting og kan fint brukes til både bilder og f.eks øredobber og annet som kan henges på egenhånd.


Denne ramma er malt hvit og korktavla har fått et linfarget stoff med hvitt blomstertrykk.

De ligger ute i min eplabutikk Catjes butikk sammen med en del hjemmelagde kort også.

Ha en fin kveld!
----------------------
Inspired by both "fancy" shops and other bloggers, I've been on the look out for old picture frames that I have revamped. They've had a coat of paint or stain and I have covered a cork board with fabrik or just put some chicken wire behind it, so it can be used both for hanging pictures and ear rings etc.
I've also created my own store at epla.no (the Norwegian equivalent to etsy.com).

Catje

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Likte veldig godt den med hønsenettingen:-)
    Så gøy at du har kledd et passepartout med kart. Det hadde vært artig å se.

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig fine korktavler du har laget! Tror jeg må en liten tur på epla å kikke:o)

    Klem Helene

    SvarSlett