tirsdag 6. juli 2010

Revidert ønskeliste

Vi trengte lamper på kontoret/hobbyrommet/roterommet/verkstedet. Vi hadde fått penger til bursdager og i innflytningspresang og hadde lagt vår elsk på svinedyre lamper fra Bestlite. De er jo veldig flotte.

Men til drøye 3500 kroner satt det langt inne og vi kom oss aldri så langt at vi fikk kjøpt. SÅ: For et par uker siden ble jeg med samboer til Kristiansand og brukte formiddagen godt på å sjekke ut ulike interiør- og hobbybutikker i byen. Og der fant jeg jammen en lampe som kunne brukes. På salg. Til en tiendel av prisen på Bestlite-lampa! Riktignok må den stå på hylle eller i vinduskarmen, men jeg syns faktisk nå at den er finere enn Bestlite. Og er strålende fornøyd med kuppet!


Lampene er ca en meter høye og passer kjempefint til "sølvtapeten" og "sølv"-lampa vi har fra før.

Jeg husker ikke hva butikken het og finner den ikke på nett heller, men fin var den :)
______________________
We were dreaming about the Bestlite lamp for our hobby room / office but they are expensive. So I found this other lamp for one tenth of the price and now I actually like them better :) Quite a good bargain!

Catje

1 kommentar:

  1. Oh my gods, den var knallfin! Jeg vil også ha en slik på arbeidsbordet mitt! Også trenger jeg arbeidsbord... :P

    SvarSlett