fredag 16. juli 2010

Ikke den aller største fangsten...

Vi var en tur i Sverige i går for å besøke venner. Jeg hadde planlagt en del loppiser, men det blir jo aldri sånn. Vi har det travelt og så regner det og så er det dårlig skiltet osv osv. Men et par småting ble med hjem, både fra loppis og fra butikker.
Jeg fant et par bøker i en bokhandel i Fjällbacka som jeg skulle hatt FØR vi dro, men da har jeg i alle fall noe til neste gang.

Som nevnt i forrige innlegg har jeg en forkjærlighet for emalje med grønne kanter. Og til den nye, fine utedassen vår passer det jo veldig bra med ei potte!


Noen "kniplinger" og et par brikker som forhåpentlig havner på ei pute fikk jeg også med meg.


Hovedpoenget med turen var jo å besøke venner, så alt dette er jo bare bonus! Jeg håper jeg skal få laget noe med blondene etterhvert.
_______________________
A short trip to Sweden to visit friends (it's just 1 hr from our cabin). We did manage to stop by a couple of flea markets as well. The books list all fleamarkets in the area. Will come in handy next time!
I also hope to be able to make a couple of cushions with the lace stuff I bought.


Have a great day!
Catje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar