torsdag 24. juni 2010

Where women create II - Blog party



Jeg er visst en uregelmessig blogger, men huset vårt er til enhver tid "ikke-bloggbart" og jeg er ikke flink nok til å rydde og kanskje ikke ivrig nok på bloggefronten til å ville gjøre det for å skrape sammen et innlegg. Ikke helt 100% hekta på bloggingen ennå, skjønner jeg.

Nå kommer jeg i tillegg til å være opptatt med å besøke hundrevis av bloggere for å se deres hobbyrom og det de driver med. Jeg har selv "bare" et hjørne i vårt hobbyrom til mine scrappe-ting og en kontorpult ved siden av til hjemmekontor (altså PC) og symaskin. Men jeg er vel likevel heldigere enn mange, så klage gjør jeg i alle fall ikke!

Dere kan stikke innom Karen Valentine i http://mydesertcottage.blogspot.com/. Der finner dere lister over alle bloggene som er med på festen. Jeg tror jeg allerede i ettermiddag må ta en tur på Clas Ohlson for å handle inn litt stæsj for å organisere meg litt bedre!

Dette vil sikkert alle kalle "ikke-bloggbart", men i steden for å låne et bilde fra noen som er velorganisert for å illustrere dette innlegget, legger jeg ut det som forhåpentlig blir et "før-bilde" av arbeidsplassen min :) 


Ha en fin dag!

_____________________

Not very good at blogging these days. I'm too messy to be able to take any pictures inside and not completely taken by the blogging bug yet. But inspired by the "Where bloggers create II" blog party at http://mydesertcottage.blogspot.com/ I've added a photo of my current workspace. I'm so inspired by all the great solutions I've found so far, I'm gonna head down town after work today and get myself some better storage solutions. Hopefully I'll get a much tidier "after" picture later!

Wishing everybody a great day!

Catje 

2 kommentarer:

  1. Catje, my table looks very much like that, lol! I did start getting some shelves organised with boxes and jars etc a couple of months ago, and that has helped a little, but I am still living in a glorious mess in my craft room.

    SvarSlett
  2. hehe.. mitt bord ser som regle alltid slik ut det også :) uannsett hvor organisert jeg prøver å være;)

    ønsker deg en strålende helg :) gode klemmer

    SvarSlett