torsdag 10. juni 2010

Klarer vi å selge noe av dette tro?

Vi skal forsøke oss med mer enn kort på gatemarkedet på søndag. Vi har handlet litt på loppemarked som vi har forsøke å fikse litt på. Jeg har solgt 3 stoler på Finn.no tidligere, så vi får se hvordan det går. Jeg er ikke helt fornøyd med finishen på de hvite stolene, men vi gjør et forsøk.

Men først ut er en puff som vi kjøpte på et marked på Damplassen.

Slik så den ut før. Nå ser den sånn ut:


Jeg har brodert på våre initialer, men det finnes jo så mye der ute med helt vilkårlige intialer (jeg har sett CLY), så det gjør kanskje ikke noe. Men jeg syns jo den er blitt så fin at dersom den ikke blir solgt, beholder vi den gjerne sjøl.

I tillegg har vi 3 stoler som er malt og trukket om. Den ene så slik ut før vi gikk løs på den, og de andre var ikke spesielt mye bedre.

Og sånn ser de ut nå:



Så får vi bare krysse fingrene. Det er i alle fall spådd pent vær og det hjelper jo :)

--------------------------
Furniture make over, also for the street fair on Sunday.
I've emboidered our intitials on the "box" so if it does not sell, I won't be too disappointed. I'd quite like to keep it for myself. But we can find more of these at flea markets, so we'll just have to make one more for ourselves if it sells.

Catje

1 kommentar: