onsdag 17. oktober 2012

Den som venter på noe godt....

Jeg hadde en liten baktanke med Englandsturen vår. Vi skulle selvsagt besøke samboers niese og besøke hans gamle universitetsby og se York og alt sånt, men jeg så med en gang at jeg kunne dra nytte av situasjonen på flere måter!

Det er veldig lenge siden jeg så et bilde i et svensk interiørblad over en "bøtte" til å ha på badet med vaskepulver i. Den var jo dyr i Sverige og med moms og toll osv hadde jeg ikke lyst til å kjøpe. Det har ikke klaffet slik at jeg kunne bestille den til mine svenske venner heller, for når jeg forsøkte det, så var de utsolgt.

Men den svenske butikken kjøpte varene sine fra en engelsk butikk! :) Og her kom min plan inn!
Jeg bestilt den til niese i bytte mot en hel pose med salt lakris :) Så da ble det fryd i heimen! Min heim, altså. Niese har vel sukkersjokk fortsatt! :)

Nå er den endelig på plass på badet!



Butikken den kommer fra, er Garden Trading. De har mye fint!

_________________________________________
I had an idea with choosing England as our fall trip destination. I took advantage of the fact that my man's niece lives there and that we were visiting, so I finally got to order me this laundry bucket from Garden Trading. It's just as lovely as I remembered it! :)

Catje

1 kommentar: