torsdag 23. august 2012

Strykingen kommer til å gå glatt....

Jeg har lenge vært ganske så lei trekket på strykebrettet mitt. Forsøkte for en stund siden å finne noe i Norge, men det viste seg at den butikken jeg fant det i, var nedlagt eller noe slikt.

Men Etsy er en reddende engel! Mange vil kanskje si at jeg kunne sydde meg et sjøl, men er litt usikker på hva slags type stoff som hadde egnet seg.

BarefootLake har utrolig mange flotte trekke og jeg valgte et veldig "morsomt" ett :)
Jeg valgte dette: (Bedre bilder hos Etsy...)

Jeg har ikke strøket på det ennå, så det er litt skrukkete! :) Merk at dette kun er trekket, trenger du ny "padding" også, må det kjøpes i tillegg. Med frakt kom det på under 200 kroner.
______________________
New ironing board cover bought on Etsy, the beautiful shop called BarefootLake. I probably could (and should) have made one myself, but I'm unsure about what kind of fabric I should use. If you're thinking about getting one for yourself, note that this is just the fabric. If you need new "padding" that has to be bought separately. I just put this on top of my existing one.

Catje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar