onsdag 16. november 2011

Lokkemat

Mamma sa jeg burde ha med smaksprøver for å lokke folk til mitt bord på messa.
Så laget jeg en ladning med det som har vært det mest populære godteriet blant venner de senere årene: Kandiserte appelsinskall dyppet i sjokolade!

Så får vi se om det gjør susen!

__________________
Mom told me to have something edible to lure people to my stand on the Christmas fair, so I've made batch of the most popular Christmas candy amongst our friends. Candied orange peel covered in dark chocolate!
Let's see if that will do the trick!

Catje

2 kommentarer:

  1. Hmmmm.... det hortes jo veldig godt ut! Deler du oppskriften?

    SvarSlett
  2. Jeg synes også dette så godt ut, så jeg googlet og fant en oppskrift som så helt grei ut på "Appelsinkonfekt". Dette skal nok prøves, ja. Kokesjokolade og appelsiner har vi alltid i huset, så plutselig får jeg nok ånden over meg. Takk for tips. Har ikke sett sånt før.

    SvarSlett