onsdag 21. september 2011

Søt hylle og juletags

Jeg så en fin hylle inne hos Prinsesse Elin for en tid tilbake og måtte kontakte Hübsch for å finne ut hvor den var å få tak i her i Oslo-området. Det endte med en biltur til Lillestrøm og Zanz. En utrolig stilig butikk! Hylla er veldig søt og passer på skapveggen jeg har mot arbeidsplassen min. Litt vanskelig å få ut ting fra de nederste kurvene, men den funker.

Jeg er godt i gang med produksjon til julemarkedet, føler jeg. På forrige markedet solgte jeg en god del tags, (alle 7 jeg hadde med) så det skal jeg lage mer av. 5 stk ble laget i går. Flotte til å henge på en flaske med vin eller hjemmelaget saft eller noe annet som mange gir bort i jula. Kan jo selvsagt henges på et syltetøyglass også :)


______________________________
Found this cute shelf at another blog and just "had to have it". Works well in my crafting corner.
I sold 7 tags (all I had with me) on the fair, so I'm making a few more for the christmas fair. Ideal for a bottle of wine.

Catje

2 kommentarer:

  1. Knallstilig hylle!
    Og de tagsene var superfine! Skjønner godt at de ble revet vekk. Her er det bare til å produsere:-)

    Ullkjole fikser du nok også lett som bare det, tenker jeg. Du er så flink atte:-)

    SvarSlett
  2. Praktisk hylle. Likte kjempegodt de tagsene. Lykke til med produksjonen!

    SvarSlett