fredag 23. september 2011

Før og etter

Ikke den helt store make-over, men mange lag med maling.


Den har blitt lysegrønn og med oljemaling er den blank og fin og forhåpentlig litt slitesterk.

Jeg er usikker på om jeg skulle skrive noe på den med sjablong eller lignende. Jeg har jo tenkt å selge den. Hva syns dere? Aviser? Blader? Leker? Noe av dette på fransk?
Eller skal jeg gi den et strøk med hvitmaling på toppen og så pusse av litt for å gjøre den litt mer shabby? Da passer det jo med litt fransk tekst på siden etterhvert? Mulighetene er mange.

Jeg får bare ta en avgjørelse om ikke annet. Kanskje den blir med på julemessa, selv om den ikke akkurat er veldig julete! :)

Ønsker dere en riktig god helg!

________________________
Before and after. Not much of a make-over, just a few coats of light green paint. I'm wondering if I should use a stensil to write something in the side, like Toys or Magazines or Newspapers or something. Or something French maybe? Or should I give it a coat of white paint on top and then sand some of it off to make it more shabby? So many options, so difficult to decide :)

Wishing you all a great weekend!

Catje

2 kommentarer:

  1. Trenger jo ikke vaere julete for a gjore lykke pa julemessen. Synes den var fin som den var, jeg. Dersom du skulle hatt den selv hadde det vaert enkelt a sette en sjablong med en tekst pa, men det kan jo vaere du velger 'feil' tekst siden du skal selge den. Eller om du velger en sjablong med et motiv istedet for tekst? Hvitmaling med litt nedrubbing hadde kanskje gjort seg...? Jeg er visst ikke mye til hjelp idag...;-)

    SvarSlett
  2. Hei
    Takk for kommentar inne på bloggen min for en stund siden! :)
    Nå er jeg tilbake på nettet og kan kikke rundt.
    Så mye kreativt du driver med! Jeg ble inspirert til å lage juletags. Har ikke kommet på at det begynner å bli på tide å tenke på jula.. :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett