onsdag 28. september 2011

Se min kjole!

Jeg har sydd kjole! :) Den passer dessverre ikke helt perfekt, men jeg jobber med saken, så dette blir sikkert en helt perfekt julekjole. Eller så får jeg kjøpe sånn flott hold-in-undertøy :)


Den ser jo kanskje litt stusselig ut der den henger, men den er litt mer spennende på. Spørsmålet er om jeg skal ha noe mer pynt rundt ermene og halsen.
Jeg har også en liten drøm om en applikasjon fra Barbro.
Kunne tenke meg noe sånt om en av disse, f.eks. De er veldig rosa, men kjolen er i en veldig kald og mørk rødfarge, så rosa hadde vel passet? Eller kankje i hvit-toner, siden jeg har sydd på hvite blonder? Det får eventuelt kunstneren avgjøre, hvis jeg skulle være så heldig å få overtalt henne til å ta på seg et oppdrag.

 
Har lyst på et motiv som ikke er en firkant, hvis dere forstår hva jeg mener. En av fuglene eller klovnene til Barbro hadde også vært fint å applikert på. Så får vi se om jeg får lurt Barbro til å lage noe fint til meg :)
___________________________________

I've made myself a dress! Doesn't look much when it just hangs there, but I'm sure it looks much better on. At least it will in a couple of months. Christmas dress, I think :) It just needs a little something for decoration and I hope I can get the super-clever Barbro to make me one of her applications that I can put at the front of the dress. 

Catje


1 kommentar: