fredag 10. juni 2011

Hytteputer og stol

Jeg er treg, det har jeg vel allerede fått etablert?
Nå har jeg endelig fått sydd puter av de flotte stoffene jeg kjøpte på Stoff og Stil for lenge siden. Stoffene er bare så vakre at jeg blir helt betatt. Må sy noe mer også. Kanskje en vimpel-rekke?

De er pakket og er med på hytta i helga og jeg gleder meg til å få dem på plass i sofaen.

Jeg har faktisk sydd en pute til av det siste stoffet også, men det ble pakket før jeg rakk å ta bilde av det. Men den fikk altså hvite pomponger rundt.

Stolen har forresten min kjære stoppet og trukket om i et nydelig stoff fra Designers guild. Og på H&M Home fant jeg en pute som passet perfekt, selv om det kanskje er litt kjedelig med akkurat samme farge.
Nå håper vi været bedrer seg og ser fram til nok en langhelg på hytta, denne gangen med gode venner også!
God helg!
----------------------------
I'm pretty slow, I think we have established that already. I finally got around to making pillowcases out of the wonderful fabric I bought ages ago. I actually have made 3 but the last one got packed before I managed to take a picture. I just love these fabrics, I think I will have to make more stuff from it.
The chair has been redone and reupholstered by my man, by the way. It's originally from his grandparents house. Beautiful fabric from Designers guild. At H&M Home I found this cushion with the perfect colour, even if it might be a bit boring with a cushion in the exact same colour as the chair.

The weekend is here and yet another long weekend at the cabin, this time with friends. Hope the weather will be ok!
Have a good week-end!
Catje

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så nydelige puter. :) :)
    Ønsker deg en fin pinse.

    SvarSlett
  2. Wow, the chair is amazing, so grand, and the cushion suits it so well.

    SvarSlett