fredag 20. august 2010

Vel overstått ferie

Endelig tilbake etter 3 deilige, lange uker ferie. Vi har vært i New England i USA i 3 uker og det har vært veldig deilig. Mye bilkjøring og masse shopping og heldigvis har vi vært innom en god del loppemarkeder og bruktbutikker også. Og alt kom helskinnet hjem, utrolig nok.
Jeg fant endelig en sifong-flaske, til en rimelig penge. Veldig grønn og fin i fargen. Det er dessverre litt vann igjen i den, men det kan jeg leve med.


Damen i butikken spurte om jeg samlet på flasker og jeg dro litt på det. Men jeg må vel snart innrømme at jeg gjør det...


Jeg fant nemlig disse fine apotekerkrukkene også. Og de går vel også i kategorien flasker.

I en annen bruktbutikk fant min kjære disse to vegglysestakene til meg, som han var sikker på at jeg ville like:

Og det hadde han selvsagt helt rett i!

I tillegg ble det et gammelt, fint putevar og noen blonder og slikt som kanskje blir til pynt på nye puter utover høsten hvis jeg er flink.


Og et pyntehåndkle med en P, som er forbokstaven til både pappa og broren min. Så får jeg se om det kan lages noe ut av det, eller om det skal gis bort som det er.

Men nå skal vi på hytta for å se om vekstene våre har overlevd! Jeg er utrolig spent på hva som har skjedd på 5 uker, om det har dukket opp noen maiskolber i det hele tatt. Er veldig pessimistisk med tanke på squash'en. Men om noen timer får jeg svar!

----------------------------------
Back home after 3 weeks in New England. Great shopping and this is some of the stuff I brought back from fleamarkets and antiques shops! And everything made it home!
Now we're going to the cabin to see if our vegetables have survived 5 weeks!

Catje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar