onsdag 8. februar 2012

Da har jeg bestilt tapet!

Det ble ingen av prøvene jeg fikk fra Sverige. Den jeg hadde mest lyst på, hadde de ikke prøve på. Så den fikk jeg fra en butikk i Storbritannia. Og samboeren var enig, selv om den er veldig mørk! Men det blir jo bare på en vegg.

Farfalla fra Nina Campbell blir resultatet! Og jeg sparer 400 kr på å bestille 3 ruller fra UK.


Det skal bli veldig spennende. De resterende veggene blir malt i en mørk gråbrun farge som matcher sommerfuglene. Kan bli litt mørkt, men jeg tror det kan bli fint og lunt. I alle fall nå som det er viner. Mulig jeg ombestemmer meg til sommeren! Men vi har jo store vinduer og store døråpninger og flere skap og hyller og bilder på veggene som bryter opp. Og blir det for galt, er det jo bare å male på nytt! Spennende!!! :)

_______________________
I've ordered wallpaper! Farfalla from Nina Campbell. Ordered it from the UK and saved some money too. It's very dark, but it's got plenty of colors in it and sort of matches the birds we have in the hallway.
The remaining walls will be painted in a dark brown/grey color to match the butterflies. It might get too dark, but we have huge windows and art on the wall and large cupboards etc, so I think it will be fine. At least now when it's winter and dark anyway! I might regret it in the summer!

Catje

2 kommentarer:

  1. Så läcker! Kommer bli riktigt snyggt, förstår verkligen ert valg. :-)

    Hoppas du har haft en fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Tittar in igen och önskar dig en riktigt fin helg!

    SvarSlett