onsdag 17. mars 2010

Puter

Jeg har planer om å sy noen puter og har hatt en vag idé om at jeg har sett noe fint på nett tidligere. Har googlet litt uten å finne noe, men så plutselig dukker det opp noen helt fantastiske puter på noen blogger!

Nå får jeg jo litt prestasjonsangst, men jeg må bare se det positive i det, som at jeg har noe å strekke meg etter!

Denne er fra Lululiz in Lalaland og er helt fantastisk flott! Hun har et par andre puter også, og masse annet fint håndarbeid og annen hobbyinspirasjon.


Jeg fant noen hos My Desert Cottage som også er helt utrolig flotte.


Håper jeg skal klare å lage noe som ligner litt etterhvert.

Det som er helt sikkert, er at jo mer man surfer i blogglandia, jo mer klør det i fingrene etter å prøve sjøl. Vi får se hva man får til etterhvert. Viljen er nok sterkere enn evnen, er jeg redd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar