fredag 30. april 2010

Perler

Jeg fant disse nydelige lampwork-perlene på Epla (husker dessverre ikke hos hvem) og kunne ikke motstå dem. Og selv om jeg har tonnevis med perler liggende, så har jeg selvsagt ikke noe som matcher akkurat, så jeg må nok en tur på perlebutikken for å finne flere perler og kule mellomledd og håpe jeg klarer å lage noe som er like fint som perlene!

  
 
 

 (And in honor of my english speaking reader: Bought these beads on the Norwegian equivalent of Etsy and though I have tons of beads, nothing really matches, so I have to head down to the bead shop to try to find something to create bracelets that will do them justice!)

1 kommentar:

  1. Lol, that is such a good excuse for a little shopping spree! Have fun! And thank you for the English translation.

    SvarSlett