tirsdag 30. august 2011

Hurra!!!

Jeg har bestilt ny symaskin!
Skumle greier, ble bestemt nå på 5 minutter uten å så mye som å ha sett den, men samboer mente det var et godt kjøp og han vil sette i gang med å trekke om sofaen vår, så da var det bare å kjøre på!
Håper den er like bra som de anmeldelsene jeg har lest! På dette bildet ser den jo knøttliten ut.... Men den må jo være bedre enn den jeg har som ikke har virket ordentlig på veldig lenge.

Det ble en Singer Fashion Mate 7256 fra http://www.symaskiner.no/. Jeg husker mammas gamle Singer som noe veldig solid.
Gleder meg allerede masse!!! Så får vi håpe det fører til mye mer søm framover! Jeg må i alle fall få sydd ferdig kjolen til niesen min før hun er for stor for mønsteret!
_________________
Hooray! I just ordered a new sewing machine! Just like that. After thinking about it for about 5 minutes! My man agreed that this looks like a very good deal and he's anxious to start reupholstering our sofa. Since a 4th repair of my current machine would cost 1/3 of the price of this new one, we decided just to forget all about the old one and splash out for a new one. Not very expensive either.  Can't wait to get it home to try it out. Have to finish the dress for my niece before the pattern is too small for her!

Catje

2 kommentarer:

  1. Sa morsomt! Jeg overtok en Janome maskin etter mamma. Hun var en klopper til a sy til hun ble syk. Jeg har 'planer' om a ta den skikkelig ibruk nar hostmorket senker seg og kveldene blir lengre... Blir spennende a se hva du lager med ditt nye vidunder!

    SvarSlett
  2. Se, der ja - det var raskt handlet! Grattis!
    Håper du får mye glede av den:-)

    SvarSlett